PORADNA
Poradna

Veškeré své dotazy můžete nyní posílat přímo zde, na všechny dotazy bude odpovězeno v co nejkratší době a věřím, že vždy najdeme řešení všech Vašich problémů


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Reklamace, nereagojí!!!!
Troják
17.07.2018 12:56
Borelioza
L.enonka
04.04.2018 22:22
img img
Re: Borelioza
Petr
06.04.2018 13:19
Poděkování
Vlasta Čechurova
12.03.2018 14:30
Poděkování - močové cesty
Miluše
23.02.2018 11:21
Poradna
Klára
23.02.2018 11:19
Bylinky na čištění krve, cysty
Zuzana Němcová
24.01.2018 09:25
pupecnik
-
10.01.2018 11:33
img img
Re: pupecnik
Petr
10.01.2018 11:34
dotaz
Hana
05.01.2018 18:44
img img
Re: dotaz
Petr
10.01.2018 11:45
bylinka na podporu menstruace
Lucie
28.12.2017 11:07
img img
Re: bylinka na podporu menstruace
Petr
10.01.2018 11:44
objednávka a dodání bylinných tinktur
Jaroslav POZNER
20.11.2017 19:46
img img
Re: objednávka a dodání bylinných ti
Petr
21.11.2017 15:10
Dlouhohotrvající bolest v krku
Romana
09.11.2017 08:10
img img
Re: Dlouhohotrvající bolest v krku
Petr
09.11.2017 11:43
Poděkování
Stefania
07.11.2017 14:33
img img
Re: Poděkování
Petr
07.11.2017 14:58
Výborný obchod s bylinkami v Brně
L
08.09.2017 20:14
img img
Re: Výborný obchod s bylinkami v Brně
Petr
08.09.2017 20:28
Dobrý nákup
Jarek
08.09.2017 15:52
img img
Re: Dobrý nákup
Petr
08.09.2017 19:45
Skvelý obchod
Jirka
08.09.2017 15:45
img img
Re: Skvelý obchod
Petr
08.09.2017 19:38
Tinktura Parazit a kojení
Ivana
31.08.2017 06:39
img img
Re: Tinktura Parazit a kojení
Petr
01.09.2017 16:39
borelioza
Kateřina
14.08.2017 10:22
img img
Re: borelioza
Petr
16.08.2017 01:41

Přidáno: 10.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zboži nedošlo ,nikdo se neozval .Po dotazu že nemají nějaké štitky.

 

 

Přidáno: 05.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod vynikající snad po všech stranách.Od rady a doporučení přes obrovský výběr až po rychlost doručení.Opravdu jsem byla moc spokojená.Mohu jen a jen doporučit.

Pro:

přehlednost
ochota
výběr
rychlost

 

Přidáno: 02.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Štětku soukenickou jsem nemohla nikde sehnat v lékárně, využila jsem proto dodání přes internet. Děkuji

 

 

Přidáno: 01.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rýchle jednoduché kvalitne
Rýchle jednoduché kvalitne

 

Přidáno: 01.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velký výběr bylinek

 

Přidáno: 25.06.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

ani po 14 dnech zboží nedorazilo, na můj dotaz proč, tak mi bylo řečeno, že neměli všechno zboží, ale o této skutečnosti mě nikdo neinformoval

 

Přidáno: 20.06.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

zboží bylo doručeno v bublinkové obálce,omotané igelitem,bez návodu na užívání, bez žádných informací a vzorečků. Nedoporučuji a už nikdy neobjednám.

 

Vyjádření našeho obchodu

Jake vzorecky potrebujete??? Vzdyt je vse napsano primo na vyrobku a stejne tak vse najdete primo na strance produktu na eshopu.
 

Přidáno: 19.06.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

bleskové dodání

Pro:

bleskové dodání

 

Přidáno: 15.06.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Dobře dostupný

 

Přidáno: 13.06.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Spatne uvedene kontakty v potvrzovacim emailu. Neodpovidal na emaly. Telefonicky jsem se spojil.
Nevim ani kdy ma byt pripraveno k vyzvednuti, nebyl jsem prubezne pisemne informovan.

 

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Poděkování
Miluše
21.02.2018 11:54
dotaz na boreliozu
Hana
05.01.2018 18:50
NzcxYTk