S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

 

JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat

NEJJEDNODUŠŠÍ ZPŮSOB OBJEDNÁVKY - TELEFONICKY

Zavolejte na číslo 724325927 a sdělte jaké zboží chcete objednat a na jakou adresu má být doručeno.

 


OBJEDNÁVKA POMOCÍ SMS

Napište SMS na číslo 724325927 ve tvaru:

Objednávám následující produkty: ...

Adresa dodání:

Po odeslání SMS bude Vaše objedávka potvrzena a bude Vám sdělena cena A PŘIBLIŽNÝ TERMÍN DODÁNÍ

 


 

NÁKUP NA INTERNETU V INTERNETOVÉM OBCHODE CENTRUM-BYLIN.CZ

Nakupovat můžete s tzv. registrací a bez registrace.

  • Nákup bez registrace - vaše kontaktní údaje se nebudou v e-shopu uchovávat, takže při příštím nákupu budete muset všechny kontaktní údaje vyplnit znovu.
  • Nákup s registrací - umožňuje se nejprve zaregistrovat (vyplnit kontaktní údaje) a pak pokračovat ve výběru zboží. Výhodou je, že při příštím nákupu nebudete muset nic vyplňovat znovu. Navíc se Vám uchovávají všechny předešlé objednávky (k nahlédnutí jsou po kliknutí na "Přehled objednávek" v místě registrace).

Jak se zaregistrovat:


V pravém horním rohu je umístěn odkaz: "Nová registrace" - zde vyplníte všechny údaje označené hvězdičkou. Pro úspěšné dokončení registrace je nutné potvrdit e-mail. Dokud e-mail nebude potvrzen, nelze se do našeho shopu přihlásit. Při dalších nákupech už budete vyplňovat pouze "Login" a "Heslo". Proto si tyto údaje někde poznamenejte.

Jak objednávat:

  • V případě, že jste u nás zaregistrováni, tak se nejprve přihlašte svým loginem a heslem (v levém sloupci pod nabídkou sortimentu).
  • Vyberte si zboží, o které máte zájem.
  • Kliknutím na ikonku Košíčku bude zboží uloženo do košíku.
  • Jaké zboží máte v košíku, to stále vidíte v pravém menu "Obsah košíku".
  • Až bude Váš výběr hotov, pokračujte kliknutím na odkaz "Zobrazit košík".
  • Zkontrolujte si obsah košíku, pokud je vše v pořádku, pokračujte v objednávce, pokud chcete změnit množství nebo produkt odmazat, klikněte na k tomu určený odkaz.
  • Pokud nejste u nás zaregistrován a přihlášen, vyplňte potřebné údaje. Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou.
  • Zvolte si způsob dopravy - Českou poštou, Zásilkovnou, Heureka point či osobní odběr. Zákazníci z Brna mohou využít nabídku doručení zboží zdarma a nebo si jej vyzvednout na kontaktní adrese webu, tj. Ing. Petr Bezecný, Pěkná 44 64300 Brno - Chrlice
  • Zvolte si způsob platby - v hotovosti při převzetí (dobírka)  či internetová platba
Internetová platba
1. V prostoru nákupního košíku vyplňte potřebné kontaktní údaje, zvolte způsob dodání (Česká pošta).
2. Jako způsob platby vyberte Vámi požadovaný bankovní převod.
3. Pokud vše souhlasí stisněte tlačítko Objednat.
4. Pokud jste nový zázaník, vyplňte kontaktni údaje, pokud jste byl již zaregistrován, přihlašte se svým  přihlašovacím jménem a heslem, případně se přihlašte pomoci systému MOJEID. Zkontrolujte kontaktní údaje a stisněte tlačítko Odeslat objednávku
5. Jste přesměrování do platebního systému Vaší banky. Zkontrolujte si pro jistotu všechny údaje a pokud vše souhlasí, potvrďte platbu.
6. Po dokončení jste přesměrování zpět centrum-bylin.cz, na konečnou informační stránku, zda platba proběhla /byla stornována / případně zda nedošlo v systému k chybě.
  • Dokončete potvrzení a odeslání objednávky.
  • Potvrzení a kopie objednávky Vám přijde na Vámi uvedený e-mail. V případě jakékoliv nesrovnalosti v došlém potvrzení o přijaté objednávce či v případě, že jste žádné potvrzení nedostali, nás prosím kontaktujte.

Zboží je vyexpedováno zpravidla následující den po obdržení objednávky, nejpozději však do 10 dnů.

Po odeslání zboží dostanete e-mail s číslem balíku, což umožňuje sledovat, kde se právě zásilka nachází, popř. kde je uskladněna v případě, že Vás doručovatel nezastihl.

Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů, pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.

UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady.  V takovémto případě vám naúčtujeme vámi neuhrazené  poštovné a budeme je vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na účet.

Výše poplatku za přepravu zboží se liší podle zvoleného přepravce a podle zvoleného způsobu platby.

Při nákupu zboží v hodnotě nad 2000,-- Kč poplatek za dopravu neúčtujeme (týká se pouze České republiky).

Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

thanks
ronrogers
31.03.2017 06:35
ZmJiNzJ