S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

 


Reklamační řád

Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží na internetovém obchodě Centrum-bylin.cz, vedeném Ing. Petrem Bezecným

IČO: 01088190

se sídlem na ulici Pěkná 629/44 64300 Brno

(dále jako „prodávající").

 

Záruční doba

    • Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců ( doba spotřeby ), která běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím.
    • Tato záruční doba může být delší/kratší v závislosti na datu spotřeby uvedeném na obalu produktu. Záruční doba pak je omezena datem spotřeby.
      1. údaj o spotřebě je nejčastěji označen na obalu jako "spotřebujte do/best before" nebo "datum minimální trvalivosti"
      2. údaj o spotřebě nemusí být označen na obalu v případě, že jeho minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců
    • V případě reklamace produktu se záruční doba automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace.
    • V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba.

 

Kdy reklamovat

    • Zákazník má právo reklamovat zboží pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou a nebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.
    • Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.
    • V případě, že kupující přebírá zásilku od přepravce či ve výdejním místě zprostředkovatele (ne prodávajícího), je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci či zprostředkovateli
    • V případě shledání porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Taková odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě vyexpeduje na své náklady v nejkratším možném čase náhradní produkty.

 

Jak oznámit reklamaci

    • Zákazníkům doporučujeme nejprve se obrátit telefonicky nebo emailem na naše kontaktní údaje, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.
      • Centrum-bylin@email.com
      • +420 724325927
    • Reklamované zboží lze i rovnou dopravit prodávajícímu jedním z následujících způsobů:
      • donést osobně do odběrného místa Centrum-bylin.cz Zahradnická 20 60300 Brno
      • zboží odeslat balíkem bez dobírky na adresu Ing. Petr Bezecný Pěkná 44 64300 Brno v takovém případě prosíme o připojení krátkého vyjádření důvodu reklamace
    • Pro uplatnění reklamace je nutné přiložit originál nebo kopii pokladní účtenky či reklamačního protokolu či faktury. V krajním případě lze použít pouze číslo objednávky, kdy může doklad vyhledat sám prodávající.
    • Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, ideálně i číslo účtu pro vrácení kupní ceny v případě uznání reklamace).
    • Při předávání reklamace může zákazník uvést požadovanou formu kompenzace (nový produkt, náhradní produkt, vrácení částky). Prodejce se bude snažit tomuto požadavku vyhovět. Není však pro něj zavazující a může se změnit po dohodě se zákazníkem.

 

Průběh a řešení reklamace

    • Prodávající informuje zákazníka o způsobu posouzení reklamace do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace a potvrdí převzetí reklamovaného zboží.
    • Na posouzení a realizaci reklamace má prodávající 30 dnů.
    • O vyřízení reklamace prodávající informuje zákazníka telefonicky či elektronicky na zanechané kontaktní údaje neprodleně od posouzení reklamace.
    • Prodávající může reklamované zboží vyměnit. V případě, že to nelze, může zboží poměrně vzhledem k poškození zlevnit či nahradit novým produktem totožného charakteru, za kterou bylo zakoupeno.
    • V případě, že prodávající nestihne posoudit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů, má zákazník právo na nový produkt nebo vrácení částky, za kterou bylo zboží zakoupeno.
    • Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených přepravních nákladů spojených s podáním reklamace v obvyklé výši přepravy za obdobné zásilky.

 

Zboží nelze reklamovat v těchto případech:

  • použité zboží bez zjevné závady nelze vracet z hygienických důvodů;
  • zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu;
  • vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením;
  • vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením;
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.
  • pokud si zákazník rozmyslí, že objednané a dodané zboží nechce a to z jakéhokoliv důvodu.

Prodávající nemá žádnou zodpovědnost za škody, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.

 

Závěrečná ustanovení

Ve vztahu ke splnění povinnosti dle §14 zákona č. 634/1992 Sb. prodávající informuje kupujícího o možnosti využít pro případné mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), jež je notifikovaným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu Evropské komise.

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

YTJjNmI4M